Beste, Wij kochten op 21/01/2019 een Samsung TV UE43NU7020WXXN 43.Wij namen hier onmiddellijk de 3 jaar extra garantie wij: contractnummer: 00829.1052094 De eerste keer dat ons beeldscherm van de Samsung zwart werd en niet meer werkte was 15/01/2021, dit viel toen onder garantie van Samsung. Zij zijn dezelfde week nog de TV komen ophalen en wij hadden die de week erna terug. Nu 6 maand later op 20/07/2021 gaat het beeldscherm van de Samsung TV voor de 2de keer op de zelfde manier stuk. Wij hebben onmiddellijk op 20/07/2021 contact opgenomen en een mail gestuurd van het toestel, de schade, het contractnummer en etc zoals ons werd gevraagd. Wij werden doorverwezen naar Servilux die ook nog eens (2 weken later) al ons foto's wouden ontvangen. Ondertussen zitten er bijna 4 weken tussen ons eerste mail en nu en wij krijgen niet meer info over wat er gaat gebeuren. Als we bellen krijgen we het antwoord dat er veel mensen op verlof zijn. Ondertussen zitten wij al 4 weken zonder TV, zonder feedback, zonder nieuws. Erg bedankt