Terug

Problemen met 2e gedeelte bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: MediaMarkt

02/04/2024

Beste, op 20 november 2023 bestelde ik bij u 3 artikels. 2 artikels werden op 22 november 2023 geleverd.Het 3e artikel ging mij nog nagestuurd worden.Dit artikel is echter nooit door mij ontvangen, er is mij zelfs geen track & trace code bezorgd via Bpost.Een korte situatieschets:- Bestelling geplaatst 20 november: 3 artikels- Mediamarkt factuur mbt 2 artikels en track en tract Bpost ontvangen via mail 21 november 2023- Levering pakket met deze 2 artikels 22 november 2023Nadien niets meer vernomen en via mail contact opgenomen op 27 november. op 6 december krijg ik antwoord dat er vertraging is door de Black Friday acties en er navraag ging gedaan worden bij de collega's.- 9 december 2023: Via mail krijg ik te worden dat jullie ervan uitgaan dat het pakket verloren is gegaan bij Bpost. U vraagt mij om een verklaring van niet-ontvangst in te vullen en te tekenen relevant aan de 1e ontvangen Track & Trace. Hierop heb ik 2x toe gereageerd dat ik die verklaring niet wil ondertekenen omdat Bpost geen schuld treft, de 1e zending gerelateerd aan de track & trace code klopte volledig. Ik heb echter geen 2e track & trace ontvangen voor het 2e gedeelte. Elke keer dat ik vraag om de 2e track & trace code krijg ik geen antwoord, maar een standaard mailtje terug van jullie dat ik de verklaring van niet-ontvangst moet invullen gerelateerd aan de 1e code.- Op 13 december krijg ik van jullie een mailtje dat de verklaring van niet-ontvangst ten laatste die dag in jullie bezit moest zijn, anders kon u geen klacht meer neerleggen bij Bpost. Dit mailtje heb ik pas op 14 december gelezen en dan ook een foutieve getekende verklaring van niet-ontvangst doorgestuurd voor de 1e track & trace code. Tevens heb ik die dag contact opgenomen met de klantendienst en het geval nogmaals uitgelegd. Daar kreeg ik inderdaad gelijk dat er een 2e track en trace code zou moeten zijn doorgegeven. Ook verklaarde hij dat ik die verklaring niet had hoeven indienen. Na vele telefoons naar jullie klantendienst om de 2e track & trace te weten te komen, staan we nog nergens. Uiteindelijk bevestigde men mij op 26 maart dat mijn verklaring van niet-ontvangst 10 uur te laat ontvangen was, waardoor er geen claim kon worden ingediend bij Brussel Docks om dit uit te zoeken. Daarnaast werd mij ook bevestigd dat de medewerkers van de klantendienst diverse malen gevraagd hebben aan Brussel Docks om de 2e track en trace te bezorgen. Daarop werd gewoon geantwoord dat ze dit niet gaan uitzoeken omdat de termijn om de claim in te dienen is overschreden.Met andere woorden, ik ben mijn centen kwijt.Vind dit zeer spijtig, ik heb in totaal 12 keer gebeld met jullie klantendienst en al evenveel mails verstuurd.Als laatste woord, krijg ik dan de boodschap dat ik een brief moest schrijven gericht aan Brussel Docks waarin de situatie beschrijf en dan zouden zij zien wat er kon gedaan worden. Sorry, maar daar geloof ik al helemaal niet meer in, als mijn klacht/claim al niet onderzocht wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform