Terug

Problemen met 'superdekkende' huisverf Hubo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: Hubo

23/08/2019

Beste, Ik kocht bij Hubo 4 stuks van hun superdekkende huisverf (5l) die door Testaankoop als goed beoordeeld werd (https://www.hubo.be/nl/p/hubo-muur-en-plafondverf-superdekkend-mat-5l-warm-wit/157890.html)Ik vroeg advies aan de verkoper en zei dat ons nieuwe appartement reeds wit geschilderd was, maar nood had aan een nieuwe laag. Bij deze verf zouden we zeker met 1 laag toekomen.Toen we begonnen schilderen zagen we al snel dat de eerste laag niet zou volstaan. Er waren overal nog duidelijk strepen te zien. We dachten dat dit met een tweede laag zeker zou verholpen zijn. Echter, ook na de tweede laag bleven er overal strepen zichtbaar.We waren het beu en gingen naar een echte verfwinkel voor advies. Ik toonde hen de foto's van het resultaat en deze zeiden me dat dit echt niet kon na twee lagen en dat ik zeker bij Hubo en Testaankoop klacht moest indienen. Zij gaven me wel goede verf mee en na 1 laag was het probleem verholpen.Ik contacteerde Hubo reeds en zij zeiden me dat ze het gingen onderzoeken. Ik hoorde hier echter niets meer van en ben benieuwd hoe ze dit vanop afstand zullen onderzoeken met enkel mijn foto's. Ze bezorgden me wel mijn kassaticket zodat ik de vierde niet-gebruikte doos verf al kon omwisselen. Ik zou graag het geld terugkrijgen dat ik besteedde aan de 3 gebruikte potten verf.

Berichten (1)

Hubo

Naar: L. P.

16/09/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform