Terug

Problemen login telenet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Telenet

27/12/2023

Beste,Op 26 november werd ik klant bij Telenet voor internet, gsm en een flow pakket waardoor ik een aantal zenders kan streamen. Ik nam hierbij ook de optie Netflix en Streamz. De installatie zelf verliep goed. Alleen sinds deze dag probeer ik een account te maken op hun website en dit lukt niet. Ik krijg de mail om mijn account te activeren en kom dan op dezelfde pagina om een account aan te maken. Sinds deze dag heb ik elke dag contact opgenomen met Telenet via chat whatsapp om dit probleem aan te kaarten. Zonder mijn account kan ik niet streamen, en ook Netflix en Streamz kan ik niet activeren zolang ik niet op mijn account kan. Ondertussen ontving ik wel een factuur die ik volgens een medewerker niet moest betalen en nadien zou er ook een compensatie volgen. Intussen krijg ik een aanmaning en volgens een andere collega moet ik de factuur wel betalen. Waarom zou ik betalen voor diensten die ik niet gekregen heb en een andere collega zegt dat ik niet moet betalen? Ik wil gewoon kunnen inloggen…

Berichten (5)

Telenet

Naar: K. B.

28/12/2023

Beste Mevrouw Boderé,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,KellyTelenet Value Service CenterConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

K. B.

Naar: Telenet

28/12/2023

Beste,Ik krijg van jullie een mail met de melding dat jullie de link verzonden hebben. Net nog eens getest en dit werkt nog altijd niet. Er werd een dossier opgemaakt bij IT omdat dit juist het probleem is. Alleen zeggen jullie al 31 dagen lang ondertussen dat IT er mee bezig is.

K. B.

Naar: Telenet

02/01/2024

Ik ben meer en meer teleurgesteld. Nu ontvang ik vandaag op 1 januari wanneer je niemand kan bereiken een mail dat als ik voor morgen niet betaal, jullie de diensten zullen blokkeren. De enige dienst die wij hebben is internet want al de rest werkt niet door het inlog probleem dat nu meer dan een maand duurt… ik heb betaald want wij werken alle 2 van thuis uit en kunnen niet zonder wifi. Ik vind het schandalig gewoon. Jullie gingen de facturen compenseren en toch moet ik betalen en krijg ik herinneringen. Waarom betaal ik voor dingen die ik niet krijg? Los eerst het probleem op en ik eis een terugbetaling van de volledige facturen die er al geweest zijn ter compensatie.

K. B.

Naar: Telenet

03/01/2024

Nog steeds is mijn login niet in orde.

K. B.

Naar: Telenet

20/01/2024

Na heel veel gebel, gemail en gechat had ik nog steeds geen oplossing. Uiteindelijk door zelf te liggen prutsen probleem opgelost. Nu ging ik nog een compensatie krijgen, hierop na 2 weken nog altijd geen antwoord


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform