Terug

Problemen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: AMAZON

17/06/2023

Beste, Ik bestelde gisteren bij Amazon, betaalde extra voor levering vandaag, echter niets ontvangen vandaag, levering word verwacht tussen 18 en 21 juni, veel later dus.Nadat ik vernomen heb welke transportfirma het betreft ben ik deze gaan googelen, het betreft colis privé. Na de honderden slechte reviews te hebben gelezen over pakketjes die nooit geleverd worden, diefstal en pakketjes die ‘zogezegd’ geleverd zijn heb ik contact opgenomen met Amazon om te vermelden dat het niet meer hoeft en dat ze mijn geld mogen terugbetalen. Amazon weigert echter omdat het pakketje reeds verzonden is, ik moet dit weigeren aan de deur, echter, na al de reviews te hebben gelezen valt het nog te betwijfelen of het ooit aan mijn deur geraakt. Amazon is zich ervan bewust dat dit een malafide bedrijf is, zij blijven hier echter mee samenwerken, dus ben ik van principe dat zij het maar moeten regelen. Ik wil mijn geld terug en dat ze de rest maar zelf regelen met de vervoerder.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform