Beste, ik bestelde op 8 juli een zetel via Seats 4 you, de site van Astrid meubelen. Eerder hadden we een persoonlijk bezoek in de winkel om onze zetel te kiezen. Eens gekozen, deelde de medewerker ons mee dat onze zetel in stock was en dat deze dus binnen de 10 dagen geleverd zou worden. Na ook telefonisch contact te hebben opgenomen met de zaak werd ons gezegd dat de zetel ten laatste tegen het einde van de maand juli geleverd zou worden. Dit is al niet binnen de afgesproken 10 dagen. 7 augustus ontvingen we een voicemail die ons beloofde dat de zetel de volgende week of ten laatste de week erna zou worden geleverd. Ook nu kon het bedrijf de belofte niet nakomen. Mails die hierna nog werden gestuurd door ons werden niet meer beantwoord.Ten slotte zijn we naar de fysieke winkel geweest, op een uur van onze locatie. Eenmaal daar aangekomen werden we afgewimpeld. De persoon verantwoordelijk voor annulaties en klachten was zogezegd niet aanwezig. Er was niemand anders die deze zaken kon regelen in afwezigheid.Ten gevolge van dit alles zaten we iedere avond van de voorbije 3 maanden op de grond. We betaalden het volledige bedrag. We weten niet of we ooit de zetel of het volledige bedrag terug zullen zien.