Terug

Problemen levering keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. C.

Naar: de Keukenbouwer

08/03/2021

Beste, in december 2020 werd onze reeds volledig betaalde keuken (zelfbouw) geleverd, maar er ontbraken een heleboel stukken. Waardoor wij onze keuken niet konden afwerken, alsook niet kunnen koken of afwassen. Na een 100-tal telefoontjes en mails, zouden deze stukken dan toch nageleverd worden. Helaas houden jullie ons tot op heden 08/03/21, nog steeds aan het lijntje. Bellen, mailen het maakt allemaal niet uit, er is niks of niemand van jullie die zijn verantwoordelijkheid neemt en ons verder helpt. Jullie klantenservice én dienst na verkoop is een regelrechte schande! Er wordt telkens 'beloofd' dat jullie contact gaan opnemen, maar er gebeurt na meer dan 3 maand helemaal niks. Wij eisen nogmaals dat jullie ten laatste deze week onze ontbrekende stukken leveren en een terugbetaling van de witte lange kast die zogezegd voor de 3e keer op een verkeerd adres geleverd is! Zoniet, eisen wij de volledige som van onze keuken terug én een serieuze schadevergoeding voor jullie nalatigheid.

Berichten (1)

de Keukenbouwer

Naar: V. C.

08/03/2021

Beste,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen.Deze zal doorgegeven worden aan de juiste persoon zodat u snel verder geholpen kan worden.U mag zich snel aan tegenbericht verwachten bij het verwerken van uw mail.Met vriendelijke groetenDe Keukenbouwer09/395 02 24www.dekeukenbouwer.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform