Terug

Problemen levering herstelstukken - slechte communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: VAILLANT

02/01/2024

Beste, Op 6 december kwam een technieker langs voor de reparatie van mijn ketel.Er wordt vastgesteld dat de debietvoeler lekt. De kabelboom en voeler worden besteld. Verwacht binnen 2 werkdagen.Daarna geen enkel contact meer.Op 11 december en 14 december per mail geïnformeerd naar de status van de bestelling.Daarna 2 maal gebeld naar klantendienst, we krijgen belofte dat de dienst ons zal terugbellen.Op 29 december (!) eindelijk een mail, maar enkel de koude medeling dat de bestelde onderdelen in stockbreuk zijn en we gecontacteerd zullen worden wanneer die terug in voorraad zijn.Mail teruggestuurd met de vraag naar iets meer informatie en alternatieve oplossingen. Helaas geen reactie.Sinds 6 december dus geen verwarming of warm water. Over mensen in de kou laten staan gesproken.

Berichten (4)

VAILLANT

Naar: J. D.

02/01/2024

O.Ref/CM-V10653194Beste heer, mevrouw,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Na analyse van het dossier stellen wij vast dat de wisselstukken momenteel in stockbreuk zijn, waarvoor onze excuses.Onze dienst naverkoop zal U sowieso contacteren van zodra de wisselstukken zijn toegekomen.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, mevrouw, met de meeste hoogachting.Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!

J. D.

Naar: VAILLANT

02/01/2024

Beste,Dit antwoord voegt in zijn geheel niets toe aan wat ik al wist. Behalve het zinnetje "waarvoor onze excuses"Hoe lang kan het duren voor de stukken terug in stock zijn?Welke alternatieven kunt u voorstellen? Zoals eerder gevraagd, ben ik sneller geholpen met een nieuwe ketel?Als Vaillant mij niet kan helpen, zeg dit dan gewoon, dan zoek ik verder. Mensen zo aan het lijntje houden is niet ok.Graag een antwoord waar ik iets meer mee ben.

VAILLANT

Naar: J. D.

03/01/2024

O.Ref/CM-V10653194Beste heer Van Immerseel,Onze diensten hebben intussen het nodige kunnen opzoeken en bestellen.De afspraak hebben wij alvast ingepland op morgen 04/01/2024.Indien U deze afspraak wenst te verplaatsen kan U steeds onze dienst naverkoop contacteren op het nummer 02/334 93 52.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

J. D.

Naar: VAILLANT

04/01/2024

Beste,Over uw communicatie met uw klanten laat ik de lezers op basis van uw antwoorden hier zelf oordelen.Maar het moet gezegd worden dat uw technieker uitstekend werk heeft geleverd. De man is stelselmatig en methodisch tewerk gegaan tot het probleem was verholpen. Ik kan over deze man niet anders dan 200% tevreden zijn. Ik hoop voor hem dat zijn arbeidsvoorwaarden navenant zijn.Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform