Beste,op 11 mei 2023 bestel ik voor de zaak een gsm met een abonnement op een apart klantnummer.ik reken direct een bedrag van 179 euro af.Nu hoor ik twee weken niks.Dus ik dacht bel ff, maar ze wisten van niks ,k hang een uur aan de telefoon en ze verwijzen me door naar een winkel van proximus.Geen probleem dus ga ik 3 juni naar een winkel in sintniklaas , kleg t probleem uit en ze zeggen dat ze een klacht gaan maken om alles na te kijken.k vraag ondertussen al de simkaart om al een nummer te hebben om verder te kunnen met de website kledij stickers etc.Nu gisteren belde ik nogmaals om te vragen naar de stand van zaken...vandaag werd ik gebeld dat de bestelling gewoon was geweigerd en geannuleerd, naar de reden dat wist de operator nietnu ik natuurlijk wat geagiteerd was maar wel altijd beleefd , zei de man dat ik onbeleefd was en t gesprek ging beëindigen , zodoende werd er opgelegd, heb hier al veel tijd ingestoken terwijl ik netjes besteld en betaald heb via de webshop, toen ik vroeg naar compensatie of om t gewoon direct te regelen dan ging dit niet , terwijl ik al vele jaren 90 euro per maand betaal , zeer triest en uit dit blijkt wederom dat je gewoon een nummer bent ...ondertussen staat dat gsm nummer op mijn persoonlijke account (zoals de tv enz...)ondertussen is al mijn kledij en stickers , op de website de nummer al te zien en besteld dus hopelijk komt dit ok want dit heeft al wat geld gekost en met een tien keer sorry heb ik niks aan , terwijl hij zei dat t het systeem fout was.Nu dien ik vanalles te bewijzen (betaling etc )en vanalle dingen te laten veranderen om mijn nummer te behoudenzoals toen ik meekreeg van hen.dus dit word een kostelijk grapje ...