Terug

Problemen levering aangekocht product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. H.

Naar: EMMA Matelas

26/10/2021

Ik heb op 8/09/2021 een EMMA-original bed besteld, op dat ogenblijk bedroeg de levertijd 5 a 10 werkdagen. Ik kreeg geen bestelbevesting in mijn mailbox dus belde zelf waarop ze mij vertelde dat de levering vertraagd was naar eind September. Op 30 September krijg ik 1 pakket van de twee geleverd. We hebben beide pakketten nodig om het bed te installeren. Na opbellen blijkt pakket 2 nog meer vertraagd te zijn, als ik vraag om te annuleren kan dit enkel wanneer we beide pakketen hebben ontvangen. Antwoord op mails krijgen we niet, dus bellen we emma opnieuw op. We krijgen verontschuldigen en de loze belofte dat ons bed spoedig zal toekomen. Op 11/10 besluit ik opnieuw te bellen, ik krijg te horen dat de levering zal gebeuren tussen 19 en 22 oktober, de medewerker belooft een compensatie van zodra de levering compleet is. Na opnieuw telefoon op 26/10, worden ons opnieuw loze belofte gedaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform