Terug

Problemen kredietkaarten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: MASTERCARD EUROPE

13/06/2023

Op 13/05 vertrok ik op reis naar de Verenigde Staten. Ter voorbereiding checkte ik de pincodes van mijn krediatkaarten via de bankautomaat, en zette de codes gelijk. Ik zette per app open dat ik ze kon gebruiken in de USA.Bij aankomst op 13/05 ging ik naar het kantoor van AVIS. Bij het proberen betalen van de waarborg met de Platinum Mastercard kreeg ik (3x) melding foute pincode. Alsook met de Gold Mastercard. Ondanks verschillende pogingen was reset niet mogelijk. Via de bank werden nieuwe codes aangevraagd, hiermee kon ik geld afhalen. Nadien zowel bij CVS pharmacy als CitizenM hotel in Boston voorgehad dat bij indrukken van de correcte en nieuwe pincode van de kredietkaart er de melding kwam dat de code incorrect was. Als bewijs heb ik enkele filmpjes gemaakt die het probleem laten zien.Bij geldautomaten was meestal geen probleem, dip and pay ging ook. Bij ingeven pin code heb ik enkele keren gewoon geënterd zonder pincode waarop ik verder kon, terwijl het ingeven van de pincode een foutmelding gaf.Door heel dit debacle heb ik meerkosten gemaakt voor deze reis. Deze lopen op tot bijna € 3 000. Graag had ik bekeken hoe Mastercard, tgv deze fouten, mij kan compenseren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform