Geachte,Wij ontvingen uw openbare klacht in goede orde, waarvan wij de inhoud betwisten.Graag had ik één en ander uitgeklaard.Bij een keuken met een stenen werkblad en een stenen achterwand is het noodzakelijk dat dit ter plaatse opgemeten wordt aangezien dit millimeter werk is. Dit kan uiteraard pas als de keuken geplaatst is, nadien gaat deze steen in productie. Om deze periode te overbruggen voorzien wij een voorlopig werkblad. Hetgeen in deze keuken ook werd geplaatst, de spoelbak en de kookplaat worden dan ook aangesloten waardoor de keuken operationeel is. (zie foto in bijlage)We hebben de keuken in geen geval groter gemaakt zoals de klant aangeeft, alle plannen werden in samenspraak met de klant uitgetekend en ook zo ondertekend. Waarom zouden wij zomaar op eigen houtje beslissen om een extra kast bij te voegen?Wat betreft de achterwand en het werkblad die 12 cm groter zijn geworden, dit is op expliciete vraag van de klant tijdens de opmeting van de keuken. Zij stelden deze vraag aan de opmeter van onze voorleverancier. Er werd afgesproken op onze plannen dat de steen zou eindigen gelijk met de kasten, nu werd gevraagd om deze te laten doorlopen tot in de hoek.Wij kunnen er jammer genoeg niet aandoen dat een voorleverancier ons niet tijdig verwittigd indien er een toestel niet aanwezig zal zijn bij de levering. Het toestel werd ondertussen geleverd en de monteur zou vandaag de klant opbellen om deze morgen (31/10/2023) te komen plaatsen. De meerkost van de steen (+12 cm werkblad en achterwand) die de klant vroeg wilden wij laten vallen om de laattijdige levering van de oven te compenseren. Het één staat dus volledig los van het ander en is tevens enkel van ons uit een commerciele geste.Wij gaan niet in op de vraag om een schadevergoeding te betalen. De keuken zal geleverd en geplaatst zijn zoals werd ondertekend op de bestelbon, wijzigingsbon en grondplannen van de klant.Mogen we er eveneens op wijzen dat de klant zich heel onbeleefd opstelt naar onze medewerkers, mensen in de winkel, op ons hoofdkantoor, tegen onze werfleider en tegen onze monteur. Het respect voor deze mensen was op veel ogenblikken ver te zoeken. Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben,'‹Metvriendelijkegroeten,'‹'‹'‹'‹'‹SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukenst:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,Nevele