Terug

Problemen keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

05/08/2019

Beste, Wij hebben een keuken besteld bij keukens de abdij. We zijn nog geen 5 maand ver en ervaren het ene probleem na het andere.1) Keukenwerkblad was niet mogelijk in één geheel. Dit werd ons pas aangegeven bij opmeting en niet voorheen. Hierbij was onze teleurstelling dat ons werkblad niet mooi egaal is en uit twee delen bestaat. Eerst was er nog een kleurverschil. Blad werd vervangen, kosteloos, waarvoor dank.2) Beschadiging kookplaat. Bij plaatsing was er onmiddelijk schade opgemerkt. Eerst was hier enorme discussie wie de kost op zich ging nemen. Uiteindelijk heeft keukens de abdij terug betaald.3) Ventilatiemond aanzuiging ter hoogte van de kasten was volledig ingekapseld, waardoor 0 meting bij ventilatiedebietmeting. De ventilatiedebietmeting dient hiervoor opnieuw te gebeuren. Wie zal de kost hiervan dragen? Er zijn grijze roosters geplaatst. We hebben witte roosters gevraagd. Keukens de abdij ging ons onmiddelijk contacteren, maar tevergeefs. 4) Keuken is 5 maand in dienst en vaatwasser geeft al problemen aan. Problemen met de pomp. Doorgeven en nu wachten op service.Ik vind het heel teleurstellend dat het van het ene probleem naar het andere probleem is. Al de tijd en energie dat hier dient ingestoken te worden. En dat voor een keuken van 25000 euro. We hebben nooit een tevredenheidsenquete ingevuld en kunnen ook geen recensie noteren op de website. Heel teleurstellend! Persoonlijk vinden wij dat keukens de abdij wel een tegemoetkoming mag doen voor alle problemen die zich al voor deden met de keuken. Steeds moet je contact opnemen, moet je maken dat iemand thuis is, is het ene probleem opgelost, dan is het volgende er al...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform