Beste, Op 6 oktober hebben wij een keuken besteld bij IKEA Gent.Deze keuken werd op 3 januari geleverd. Op 24 en 25 januari zou de plaatsingsdienst deze komen plaatsen.Er werd vastgesteld dat het werkblad foutief was gemaakt. Bovendien werd er tijdens de montering een kast beschadigd. Er moest bijgevolg een nieuw werkblad besteld worden. Het nieuwe werkblad werd pas eind februari pas geleverd en kon maar op 12 maart geplaatst worden. Door een foutieve order aan de plaatsingsdienst werd enkel het werkblad geplaatst en geen verdere afwerking van de keuken gedaan.Het nieuwe werkblad (dat er nu nog steeds ligt) is bovendien ook weer foutief en niet gemaakt conform de oorspronkelijke plannen. Om verdere vertraging te vermijden hebben we het werkblad al zo gelaten (+ wat ook een extra kost minder is voor IKEA).Na enkele weken kon eind maart eindelijk de verdere afwerking plaatsvinden van de keuken. Dit is maar liefst 6 maanden na de bestelling + bovendien nog steeds met een verkeerd werkblad. Zoniet hadden de werken nog minstens een maand vertraging opgelopen.Na opnieuw vele telefoons kregen we een compensatie aangeboden van 740 € aan vouchers voor:- 5 dagen verlof die we moesten nemen- 3 maanden dat we onze garage niet konden gebruiken- foutief werkblad- schade aan kastOnze enige vraag was om het bedrag te storten ipv. via vouchers te regelen, wat ons een redelijke vraag lijkt. Dit blijkt onmogelijk te zijn voor IKEA.Graag uw tussenkomst in deze zaak, zodat de schadevergoeding alsnog gestort kan worden (ipv. via vouchers)We hebben zelf reeds vriendelijk geïnformeerd naar enige tegemoetkoming, maar werden doorverwezen naar Testaankoop. Jammer dat we met onze rug tegen de muur gezet worden en verplicht worden om nog meer tijd en energie te investeren in deze zaak.Hartelijk dank!Indien u nog bijkomende vragen heeft, aarzel dan niet ons te contacteren.Mvg,A. De Cock