Terug

Problemen ivm gebruik annulatieverzekering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Europ Assistance Belgium

05/09/2023

Het gaat over een geboekte reis op 7/6/23. Ik had op 30/5 een infiltratie gekregen voor de pijn die was ontstaan na iets zwaars te heffen en na die infiltratie was ik na een paar uur pijnvrij. Deze infiltratie zou +/- 3 maanden werken. Ze heeft echter maar een tiental dagen geholpen. Ik was zo goed dat wij een reis boekten. 3 dagen nadat we geboekt hadden kwam de pijn terug en moesten wij de reis annuleren. Dossier voor terugbetaling EA geopend op 13/6. Op 20/6 medische vragenlijst laten invullen door de dokter. Op 28/7 bericht van weigering terugbetaling ontvangen van EA: bestaande ziekte. Op 31/7 bijkomende doktersverslagen doorgestuurd naar EA waarin vermeld staat dat ik na de infiltratie +/- 10 dagen goed was. Op 4/9 opnieuw bericht van weigering terugbetaling ontvangen. Vandaag op 5/9 opnieuw telefonisch contact gehad met EA: omdat de dokter noteerde dat de duur van de behandeling 1 maand was is de terugbetaling geweigerd. De dokter heeft echter de vragenlijst pas op 20/6 ingevuld. Wij wisten op 7/6 niet dat wij een maand niets mochten boeken. Het gaat hier wel over een bedrag van 3847,80€. Ik heb EA ook gezegd dat het ook niet normaal zou zijn als men ziek is dat men dan een reis boekt. Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij EA en hebben hen, gelukkig, tot nu nog niet nodig gehad. En nu … Hopelijk kunt U ons helpen. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform