Beste, Al een enige tijd terug (augustus 2023) hebben wij de aanvraag ingediend bij Telenet voor een internetaansluiting. Hiervoor zijn al 2 installateurs langsgekomen op 25 september en 26 september. Op vandaag kunnen we echter nog steeds gebruik maken van de diensten. Wanneer we telefonisch proberen contact op te nemen met Telenet worden we steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteren nog werden we doorverwezen naar Fluvius, maar stuurde Fluvius ons terug naar Telenet omdat zij de aanvraag moeten doen. Op vandaag weten wij niet wat de status is van ons dossier. Graag hadden we hier toegang tot gehad. We hebben al meerdere malen telefonisch contact opgenomen en er werd ons telkens beloofd dat ze ons gingen terugbellen. Dit is nog geen enkele keer gebeurd. Ook hebben we via onze bouwonderneming contact met een TelenetCenter (Delanghe), ook hier is de respons nihil. We zijn iet of wat radeloos ivm de opvolging. Wij hebben geen idee wanneer de internetaansluiting kan gebeuren, wat een impact heeft op onze andere projecten (sommige aansluitingen, werking van toestellen,...). Daarnaast hebben we beiden een drukke job waardoor het soms noodzakelijk is 's avonds nog eens de pc te openen om enkele zaken te behandelen. Ook dit lukt nu niet. Het enige wat we op dit moment vragen is een duidelijke termijn dat wij ook naar een oplossing kunnen zoeken. Op vandaag zijn we genoodzaakt TestAankoop in te schakelen omdat we vinden dat we genoeg kansen hebben geboden aan Telenet om met een oplossing te komen. Wij hebben namelijk al twee klachtenbrieven gestuurd met foto's van de situatie. Ook hebben we sinds enkele weken iedere dag telefonisch contact met hen opgenomen. Zowel rechtstreeks met Telenet als via een Telenetcenter Delanghe. Groeten.