Terug

Problemen installatie & Niet behandelen klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Telenet

17/10/2023

Beste, Al een enige tijd terug (augustus 2023) hebben wij de aanvraag ingediend bij Telenet voor een internetaansluiting. Hiervoor zijn al 2 installateurs langsgekomen op 25 september en 26 september. Op vandaag kunnen we echter nog steeds gebruik maken van de diensten. Wanneer we telefonisch proberen contact op te nemen met Telenet worden we steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteren nog werden we doorverwezen naar Fluvius, maar stuurde Fluvius ons terug naar Telenet omdat zij de aanvraag moeten doen. Op vandaag weten wij niet wat de status is van ons dossier. Graag hadden we hier toegang tot gehad. We hebben al meerdere malen telefonisch contact opgenomen en er werd ons telkens beloofd dat ze ons gingen terugbellen. Dit is nog geen enkele keer gebeurd. Ook hebben we via onze bouwonderneming contact met een TelenetCenter (Delanghe), ook hier is de respons nihil. We zijn iet of wat radeloos ivm de opvolging. Wij hebben geen idee wanneer de internetaansluiting kan gebeuren, wat een impact heeft op onze andere projecten (sommige aansluitingen, werking van toestellen,...). Daarnaast hebben we beiden een drukke job waardoor het soms noodzakelijk is 's avonds nog eens de pc te openen om enkele zaken te behandelen. Ook dit lukt nu niet. Het enige wat we op dit moment vragen is een duidelijke termijn dat wij ook naar een oplossing kunnen zoeken. Op vandaag zijn we genoodzaakt TestAankoop in te schakelen omdat we vinden dat we genoeg kansen hebben geboden aan Telenet om met een oplossing te komen. Wij hebben namelijk al twee klachtenbrieven gestuurd met foto's van de situatie. Ook hebben we sinds enkele weken iedere dag telefonisch contact met hen opgenomen. Zowel rechtstreeks met Telenet als via een Telenetcenter Delanghe. Groeten.

Berichten (2)

Telenet

Naar: J. C.

19/10/2023

Beste klant,We hebben uw dossier ook via de Ombudsdienst mogen ontvangen.We zullen uw klacht via die weg verder behandelen.Met vriendelijke groeten,TelenetConfidential Internal***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

J. C.

Naar: Telenet

25/10/2023

Beste, Vorige week kreeg ik inderdaad enkele telefoontjes van Telenet waarbij op de klacht werd gesprongen. Ik kreeg LP aan de lijn die me (toen dacht ik toch) goed verder helpte. Hij gaf ons mee dat hij ons volledig dossier had bekeken en een oplossing had gevonden. Hij beloofde ons dat op 24 oktober het team ging langskomen om de buiteninstallatie te vervolledigen en hij ons nadien ging terugcontacteren. Helemaal verbaast waren we gisteren niet toen bleek dat de installatie toch niet was gebeurd. Deze ochtend contacteerden we dus opnieuw Telenet met de vraag waar het is misgelopen of dat er gewoon vertraging is opgelopen. We vielen echter helemaal uit de lucht dat er geen enkele aanvraag is gebeurd om de werken te voltooien. We werden op een vriendelijke manier verder geholpen, maar de installatie kan nu pas gebeuren op 15 december. Zoals aangegeven is onze aanvraag gebeurd augustus 2023. Het voorstel kwam om Tadaam te gaan gebruiken. Dus om slechte service van Telenet voor ons tijdelijk op te lossen moeten wij nog eventjes de kas spijzen via een ander Telenet product (https://tadaam.be/over-tadaam/#:~:text=TADAAM%20is%20een%20Telenet%2Dventure,Directe%20verbinding%20met%20de%20wereld.)? Daarnaast krijgen wij mails van Telenet over hoe tevreden we zijn over onze aansluiting. Graag eerst de aansluiting te voltooien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform