Beste,Op 06/10/2018 hebben wij een keuken besteld bij keukens de abdij in Lier.Er was besproken met de verkoper om een maximaal budget van €15.000 te besteden, dit stond ook zo op het contract dat ik meteen moest tekenen. De definitieve offerte kwam na gesprek met de binnenhuisarchitecte en bleek geen €15.000, maar €20.000 te bedragen.Het volledige bedrag moest betaald zijn, voor de firma iets wou leveren.Bij de levering heb ik gemerkt dat er twee sifons waren geleverd voor één wasbak.Bij de 1e plaatsing (aug 2019) liep het weeral fout:-Werkblad is 2 cm te kort-Schuifdeuren te lang-Afwerkstukken te kort-Sifon geplaatst met 1 cm opening tussen -Tweede sifon nergens meer te vinden-De dampkap is niet in het midden van de kookplaat geplaatst-De gevraagde diepere kast blijkt een gewone kast te zijn-De middenstijl van de kast onder de spoeltafel staat losDe installateur is dan vertrokken, waarna ik zelf nog veel opkuiswerk had.Hierna heb ik een e-mail gestuurd met een lijst van alle gebreken. Hierop heb ik van de betrokken dienst geen antwoord gekregen. Na regelmatig zelf te telefoneren en doorgestuurd te worden is er uiteindelijk een 2e installatiepoging vastgelegd.2e installatiepoging na 2 maanden:-2e werkblad weeral te kort-Schuifdeuren niet geleverd-Afwerkstukken niet geleverd-De middenstijl van de kast onder de spoeltafel staat nog steeds losTerug regelmatig zelf moeten telefoneren om een 3e installatiepoging vast te kunnen leggen.3e installatiepoging na 4 maanden:-3e werkblad 2 cm te lang-Schuifdeuren geleverd in een foute kleur-Afwerkstukken geleverd in foute kleur en te kort-De middenstijl van de kast onder de spoeltafel staat nog steeds losNa 5 maanden en 7 vakantiedagen te moeten opofferen nog steeds geen afgewerkte keuken.Bij het telefonisch navragen of het in 2019 nog in orde zou komen kreeg ik het simpele antwoord Ge kunt uw keuken toch gebruiken!.