Terug

Problemen inloggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Basic-Fit

09/02/2022

Bij het inloggen bij basic fit zowel de website als de app, krijg ik steeds de foutmelding check je inloggegevens en probeer opnieuw. Dus ik moet telkens elke keer wanneer ik naar de fitness wil gaan mijn wachtwoord resetten. Ik heb basic fit hierover aangeschreven en kreeg een reset wachtwoord. Dit wachtwoord werkte niet. Als ik via de app een mail vraag om wachtwoord te herstellen, krijg ik deze zelfs niet. Enkel via de website ontvang ik een mail om wachtwoord te resetten.Dus eerst onderga ik al het lastige proces om een nieuw wachtwoord aan te vragen, vervolgens zitten de fitnessen in de buurt vaak vol. Eenmaal in de fitness geraakt, liggen de gewichten overal en nergens. Loop je alvast 5 km op 2 dezelfde gewichten te vinden.Om deze klacht ook neer te leggen, krijg je eerst ruby de virtuele chatbox. Waarmee je eigenlijk niet veel bent. Om een e-mail of telefoonnummer te vinden moet je al op google zelf gaan zoeken. Deze staan niet (of zeer goed verborgen) op de website.Na klein onderzoek is duidelijk dat dit probleem bij meerdere mensen speelt en dan ook nog eens enkele jaren aan de gang is. Dit probleem weerhoud me vaak om naar de fitness te stappen, waarvoor ik dus eigenlijk betaal..

Berichten (5)

Basic-Fit

Naar: A. S.

09/02/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08663075 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. S.

15/02/2022

Hi Axel,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Graag zou ik ter verificatie de volgende gegevens ontvangen van jou:volledige naamadresgegevens (ben jij tijdens jouw lidmaatschap verhuisd, dan zou jouw lidmaatschap nog op jouw oude adres geregistreerd kunnen staan)geboortedatumZodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik jouw verzoek verwerken.Alvast bedankt voor de moeite en ik zie je reactie graag tegemoet!Laat het me gerust weten als je andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,MennoCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IOO93a:refT2410.1

A. S.

Naar: Basic-Fit

18/02/2022

Beste,Het is nog altijd niet opgelost telkens weer dezelfde foutmelding. Dit is echt niet meer oke!! Ik ben niet verhuisd woon al 8 jaar in de Sint-Willibrordusstraat 24 2060 Antwerpen. Volledige naam is Axel Smet deze is al 29 jaar onveranderd. 12 februari 1993 is nog steeds mijn geboorte datum. Los dit op of sluit mijn abbonoment ineens af. Dit gaat er gewoon los over

Basic-Fit

Naar: A. S.

18/02/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08704647 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. S.

24/02/2022

Hi Axel,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Ik zie dat het onderhand is gelukt om in te loggen op de app. Ik hoop dat verder dan alles in orde is!Mocht het niet gelukt zijn om in te loggen, zou je mij dan kunnen vertellen waar het fout gaat of wat voor melding je te zien krijgt? Dan kan ik er even verder naar kijken voor je!Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,CordellCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005IOAZ2W:refT2410.1


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform