Beste, Bij het overlijden van mijn vader werd jullie een overlijdensakte doorgestuurd met de vraag om het contract over te zetten op naam van mijn moeder. Desondanks hebben jullie verkeerdelijk een naamswijziging van ons lopende contract op een ander domicilieadres uitgevoerd. Dit met alle gevolgen van dien, in het bijzonder voor het automatisch uitbetalen van de energiepremies die wij dus tot op heden nog niet toegekend en uitbetaald gekregen hebben terwijl wij er wel recht op hebben. Intussen is er dermate geknoeid door jullie medewerkers dat we op heden zelfs al een tijd geen geldig energiecontract hebben, terwijl we een ander tweede klantennummer toegewezen kregen. Hierdoor hebben we 2 klantennummers actief met hetzelfde domicilieadres en EAN-nummers. Intussen krijgen we na zes maanden met wekelijkse telefoontjes en aangetekende brieven geen beweging in ons dossier. Bevoegde 2de lijnsdienst is niet rechtstreeks te contacteren en zouden ons steeds binnen de 10 werkdagen contacteren, echter helaas horen we steeds niets.