Beste, Ik heb in November 2019 een televisie aangekocht via Coolblue, nu is op 1Juli deze jammer genoeg stuk gegaan.Ik werd netjes via coolblue doorverwezen naar de hersteldienst CE-Repair.In eerste instantie moest ik al 37.50 betalen voor een offerte, dit heb ik gedaan om alles was sneller te laten verlopen, al kan zoiets niet voor een toestel onder garantie, maar dat zou een discussie voor later zijn. Na 2 dagen krijg ik een offerte van 750 euro om de tv te herstellen heb hun dus meteen opgebeld, en daar word mij doodleuk verteld dat ik de tv stuk heb gemaakt. Er zou duidelijke externe schade te zien zijn op de fotos die ik hun bezorgd heb via mail. Ik heb de herstelling dus geweigerd en coolblue gecontacteerd, zij geven me dan de raad om de offerta via mail te weigeren en af te wachten. Uiteindelijk gaan ze (denk ik) akkoord voor een herstelling onder garantie. Er werd een afspraak vastgelegd op vrijdag 17/07 , een uur konden ze me niet geven, (klantendienst van CE-Repair reageerd de hele tijd ongelooflijk onbeschoft). Ik heb dan afgelopen vrijdag maar een dag verlof moeten inzetten, ondertussen is het half 4 in de namiddag en heb ik nog steeds niets gehoord, dus ik bel ce repair op en daar vertellen ze me dat de technieker wat later zal zijn, uiteindelijk is er niemand komen opdagen. Dus een dag verlof verkwist. Heel mijn beklag via messenger en mail aan coolblue gedaan dat dit niet kan , en al zeker niet dat een klant van hun alles zelf moet regelen met zo een onbeschofte hersteldienst.Ze hebben het dan deze week bekeken , en de hersteldienst heeft dan vandaag contact met me opgenomen voor een nieuwe afspraak. Dit kan voor hun ten vroegste op 3 augustus, zij komen hun afspraken niet na en dan zou ik opnieuw zolang moeten wachten? Daarnet dan terug contact met coolblue opgenomen, en daar word mij verteld dat ik enkel akkoord kan gaan met de datum van de hersteller, maw, coolblue doet dus niets om de klanten te helpen, enkel een voucher voor hun webshop aanbieden voor het ongemak wanneer alles afgehandeld is, ik hoef helemaal geen voucher ik wil enkel een klantendienst die toch een beetje moeite doet voor de klant. Is er hier iets wat ik hieraan kan doen? Coolblue wil me niet doorverbinden met een hogeropgeplaatst persoon, dus ik blijf vastzitten op de standaardzinnetjes van hun callcenter..Ondertussen lopen mijn kosten van internet tv en netflix gewoon door, en dan weer een dag verlof die ik ga moeten inzetten voor de 2e keer, als ze dan wel komen opdagen..Hopelijk hebben jullie wat raad voor me.Met vriendelijke groeten,Niels