Terug

Problemen herstelling dead pixel smartphone én screen protector

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: SAMSUNG BENELUX

06/04/2023

Beste,Op 30/10/2022 werd er bij jullie winkel een Samsung Galaxy A23 128GB Black smartphone gekocht.Voor de uiteindelijke verkoop werd er beloofd de gegevens van de huidige smartphone over te zetten naar de nieuwe.Maar, eenmaal de verkoop rond, bleek dit dan uren te duren. De verloper had hierin geen zin en een heeft ons dan ook onverrichter zake naar huis gestuurd.Ook bleek dat de geplaatste screenprotector (45€) vol luchtbellen te zitten, maar, volgens de verkoper gingen die er op termijn wel uit.Hiervoor zijn we terug naar de winkel moeten gaan om een nieuwe (tegen de zin) te plaatsen.Een goede 2 maanden bleek er een dead pixel (groen) aanwezig te zijn, goed in het zicht.De verkoper vond het niet nodig om eerst hieraan gehoor te geven en heeft zelfs de screenprotector eraf gehaald om het beter te zien (terwijl het duidelijk zichtbaar was). Volgens hem verklaarden zijn collega's ons gek dat we met zulk een probleem terug kwamen.Uiteindelijk is het toestel wel in reparatie genomen, op aandringen (was in garantie).Bij afhalen was het scherm en de batterij vervangen en het toestel gereset (ok, da's geen probleem).Maar nu bleek dat er 10€ moest betaald worden voor het plaatsen van een andere screenprotector (het originele type hadden ze niet meer).Dit is geweigerd, temeer dat de aangeboden screenprotector gewoon een stukje folie was, klevend op een A4 papier en niet een officiële screenprotector.Persoonlijk vind ik de dienstverlening na verkoop en van het onderhoud schrijnend. Op deze manier hoor je geen klanten te behandelen, ook niet als ze geen top-noth product van Samsung kopen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform