Geachte, Bij mijn energie leverancier krijg ik te horen dat ik geen dynamisch contract kan aanvragen omdat er een probleem is met de ean code. Deze zou op de uitval lijst bij fluvius staan.Ook krijg ik geen afrekening voor elektriciteit net omdat de energie leverancier geen correcte gegevens van fluvius doorkrijgt. Volgende heb ik doorgekregen van de energie leverancier:Op het dataplatform van Atrias is enkel CompOff te zien, wat betekent dat er zonnepanelen zijn + analoge meter. Wij ontvingen echter enkel berichten van Fluvius met Offtake, maar wel met de gegevens van de nieuwe digitale meter erin.Dit mogen wij niet zomaar corrigeren als energieleverancier. Het systeem bij Fluvius en het systeem om het door te sturen naar de betreffende energieleverancier is verschillend. Dus het is niet omdat het bij Fluvius allemaal correct staat alles correct naar de betreffende leveranciers wordt doorgestuurd.Wij moeten hier wachten op Fluvius tot zij de correcte berichten doorsturen. De EAN-code staat inderdaad op de Uitvallijst van Fluvius dus dat maakt dat we zelfs geen rechtzetting kunnen aanvragen aan Fluvius, want dat heeft geen zin. Ze smijten die berichten zonder gevolg toe.Door heel deze situatie hebben we:Nog geen afrekening elektriciteit ontvangenGeen nieuwe voorschotten meer voor elektriciteitKunnen we niet veranderen naar dynamisch contractHebben we nog geen injectievergoeding ontvangen voor onze terug geleverde elektriciteitKunt u het Ean nummer in orde brengen, zodat de energie leverancier correcte gegevens kan ontvangen? Dank bij voorbaat