Terug

problemen garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Kubomat

28/09/2020

Geachte,In 2019 heeft de firma KUBOMAT nieuwe ramen en rolluiken geplaatst. Tijdens de plaatsing zijn er veel problemen geweest met de afwerking en hebben we een minnelijke schikking getroffen waardoor er 1357.72€ van de rekening werd gedaan. De advocaat meldde me in zijn briefwisseling dat zij wel aansprakelijk zouden blijven.Sinds enkele weken werkt onze elektrische rolluik niet meer. Na vele pogingen om contact met de frima te krijgen meldt zijn advocaat me nu dat aangezien ik de minnelijke schikking aanvaard heb, zijn cliënt niet meer verantwoordelijk is voor het defect.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform