Terug

Problemen garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Seats and Sofas

05/12/2019

Beste, Ik bestelde bij seats and sofa's een zetel, grijze stof met wit leder. Bij het uitpakken bleek de zetel beschadigd zijn door lijmresten bij het inpakken. Na langs te gaan in de winkel werd mij geadviseerd een mail te sturen. Op 28 oktober stuurde ik mijn 1ste mail, helaas zonder antwoord. Op 17 november stuurde ik echter een nieuwe mail ook deze werd nog steeds niet beantwoord. We zijn nu ondertussen december en ik heb nog steeds niets gehoord van hen. Ook bij de bestelling liep het echter fout, de vriendelijke verkopen ( van buitenlands origine en nederlands/hollands talig) had de tekening op de verkoops overeenkomst verkeerd geteken ( de lange zijde moest de korte worden en de korte de lange) de verkoper zij dat dit zeker in orde kwam en we ons geen zorgen moesten maken want dat dit gewoon maar efkes voor een schets te maken was. Wij hebben dit formulier dus getekend en de verkoper zou dit achteraf aanpassen. Dit is dus niet gebeurd waardoor de zetel zelf niet in onze leefruimte past, we zouden ons eventueel nog kunnen aanpassen moesten ze de lange zijde ( de zijde die ook beschadigd is ) kunnen omruilen voor een korte zijde. Dan hebben we wel 2 korte zijde maar dit is geen ramp voor ons.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform