Beste, in juli 2018 kochten wij voor onze dochter een IPhone 7 32GB bij het bedrijf Mobico. Na een 10-tal maanden wou het toestel niet meer opstarten. Wij hebben dan contact opgenomen met de firma en moesten het toestel naar hen opsturen.Korte tijd later kregen wij de melding dat er sprake was van impactschade en dat dit niet onder de garantie viel.Men vroeg ons zelfs of we het toestel terug moesten hebben.Omdat wij er 100% zeker van waren dat er geen sprake kon zijn van impactschade, hebben wij gevraagd het toestel aan ons terug te bezorgen. Wij hebben de gsm door een andere expert laten nakijken. Volgens deze firma vertoont het toestel totaal geen schade,maar blijkt het moederbord stuk te zijn.Wij hebben dan terug contact opgenomen met Mobico met dit verhaal en moesten het toestel nog eens opsturen.In september kregen wij antwoord van Mobico dat het moederbord wel degelijk beschadigd. Dit heeft men helemaal niet vermeld in juni bij het eerste zogezegde nazicht. Het probleem is echter dat men aan ons nu 110 euro kosten vraagt om dit te herstellen.De reden hiervoor is dat de garantie is vervallen omdat het toestel in juni reeds was nagekeken en dat men zich blijft verbergen achter impactschade. Dit is wel vreemd bij een toestel waar geen kras op te zien is en waar een expert duidelijk zegt dat er geen sprake kan zijn van impactschade.Ik heb de nodige mails tussen Mobico en mijn echtgenote bewaard.