Terug

Problemen garantie afhandeling defecte router

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: bol.com

30/11/2023

BesteIk bestelde bij Bol.com een gaming router van Asus, na enkele maanden begon de router defecten te vertonen aan de LAN poorten van de modem, maar de wifi bleef werken. Ik contacteerde Bol.com voor een oplossing maar zij boden geen oplossing, zonder router kan ik helaas niet werken op de pc voor mijn werk. De klantendienst helpte gewoon niet mee zoeken naar een oplossing

Berichten (2)

bol.com

Naar: T. V.

01/12/2023

Beste Tim,Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat de router niet goed functioneert. Graag verwijs ik je naar de e-mail van 30 november 23:28 uur. Je kan aanspraak maken op de garantie door middel van een reparatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

T. V.

Naar: bol.com

01/12/2023

Beste Zoals eerder besproken heb ik deze modem nodig voor mijn werk, reparatie is hierbij geen oplossing, graag een degelijke en klantvriendelijke oplossing voor dit probleem , anders is dit de laatste bestelling die ik bij jullie geplaatst heb


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform