Terug

Problemen factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Scarlet

21/09/2023

Geachte ,Reeds meerdere malen heb ik trachten contact te nemen met jullie telefonisch en via meldings document.Betreft bedrag factuur men stelde mij een all in voor aan 86€ en een gratis aansluiten .Tot op heden heb ik nog geen gehoor gekregen

Berichten (2)

Scarlet

Naar: H. V.

02/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01881264-46 met als Scarlet referentie 50286067 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen we u meedelen dat u ben aangerekend voor een installatiekost twv 29 euro dit staat ook zo vermeld op de bevestiging van uw bestelling, daarnaast werd u ook aangerekend voor een PLC adapter twv 79 euro.U bent echter ook aangerekend voor data buiten bundel. Wanneer je het aantal MB data die inbegrepen zijn in je Scarlet Mobile abonnement overschreden hebt, dan ontvangt je een waarschuwing.We hebben op 25/08/2023 een sms verstuurd dat het inbegrepen mobile datavolume is opgebruikt. Hierbij verstuur ik u een overzicht van wanneer we u een sms verstuurde:24/08/2023 om 15u15: Je hebt minder dan 0.5 GB surfvolume over. Daarna betaal je Eur 0,05 per MB. Je kan je surfvolume verhogen via mijn.scarlet.be.25/08/2023 om 11u05: Je hebt het volledige surfvolume van je abonnement opgebruikt. Je betaalt nu Eur 0,05 per MB. Je kan je surfvolume verhogen via mijn.scarlet.be27/08/2023 om 17u10: Je hebt de basisprijs van je abonnement met Eur 30 overschreden. Je vindt al onze tarieven op www.scarlet.be27/08/203 om 17u10: Je hebt de basisprijs van je abonnement met Eur 60 overschreden. Je vindt al onze tarieven op www.scarlet.beMet vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

H. V.

Naar: Scarlet

02/10/2023

Geachte ,Spijtige zaak het zal vermoedelijk u kouwe kleren niet raken maar toekomst gericht zou ik mijn verkopers er toch de aandacht op vestigen klaar en duidelijk te zijnMijn vraag was zelfde voorwaarden als telenet onbeperkt heb er niet bij stil gestaan !!!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform