Terug

Problemen factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: Colruyt

25/09/2015

Al enige tijd kopen we niet meer bij Colruyt terwijl we vroeger zowat alles kochten, omdat er voortdurend fouten in de factuur zijn. Zowel in ons voordeel maar meestal in ons nadeel. Op 12.09 kochten wij 6 flessen Cava waarbij 1 magnumfles gratis was. Omdat we 100 % zeer wilden zin, vragen we aan de kassa alvorens te laten intikken of we de actie goed begrepen hebben. De kassierster bekijkt de flessen en bevestigt. Omdat we geen leesbril bij hebben bekijken we de factuur thuis en is de magnumfles aangerekend. Wij melden dit dezelfde dag maar krijgen pas op 25.09 (na aandringen) antwoord. De actie geldt alleen op brut en niet op demi-sec terwijl dat onze vraag aan de kassierster was ....

Berichten (2)

Colruyt

Naar: P. T.

02/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

P. T.

Naar: Colruyt

02/10/2015

Colruyt "vergeet" te vermelden dat ze in hun eerste schrijven botweg weigerden om de vergissing van hun medewerkster in te zien en géén teruggave deden. Het is slechts na aandringen en advies van Testaankoop dat ze een onderzoek deden en tot de bevinding kwamen dat hun medewerkster inderdaad foutieve informatie gaf.Ik hoef géén "uitzonderlijke" geschenken en ben geen bonnenjager en hoef de teruggave van Colruyt niet meer. Ze hebben hun kans gehad om het correct en op het juiste ogenblik discreet recht te zetten.Vermits dit niet het eerste voorval is met foute kassabons (zowel in voordeel als nadeel) is het belangrijk dat de klanten weten dat ze hun factuur goed moeten nakijken.Beste groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform