Terug

Problemen factuur vooruit betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Telenet

13/07/2023

Beste,op 12/6 deed ik aanvraag naar 1 jaar vooruit betalen bij Telenet. (korting 5%)Ik kreeg hier direct een bevestiging van via e-mail met bestelnummer 0068382388.Deze ging ingaan op 4/7/23, enkele dagen later kreeg ik een aanrekening voor 1 maand, ik nam contact op via facebook op 7/7 met Yince, hij ging dit navragen... Zonder antwoord..Maandag of dinsdag telefonisch contact opgenomen met jullie dienst. Men ging dit bekijken en inorde plaatsen...op 11/7 heb ik opnieuw een mail gekregen met aanpassing van de telenet-diensten en een samenvatting hiervan (contract)...Tevergeefs blijft er staan aanrekening van 73€ ipv de aanrekening van een heel jaar..Graag zo snel mogelijk een correct oplossing, aangezien ik geen extra kosten wil krijgen door dit voorval.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform