Terug

Problemen Engie - Fluvius

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: Engie

02/05/2022

Beste , Wij waren vorig jaar klant bij de Vlaamse energieleverancier, met deze failliet zijn gegaan hebben wij op 7/12/21 een nieuwe leverancier gekozen Engie (gas en elektriciteit) Tot op heden betalen wij nog steeds dubbel elektriciteit, wij ontvangen een factuur van Engie en van Fluvius omdat fluvius de noodleverancier is . Maar wij worden nu al 5 maanden van het kastje naar het muurtje gestuurd , volgens fluvius moet engie iets accepteren zodat fluvius ons niet meer hoeft te voorzien van electriciteit en ons ook geen maandelijkse factuur moet sturen … Volgens engie moeten wij contact opnemen met fluvius en zo worden wij al maanden doorgestuurd en is er nog steeds geen oplossing. Kunnen jullie ons helpen ? Wij hebben ook al meerdere mailverkeer tussen engie en fluvius dus wij kunnen dit ook doorsturen naar jullie . Alvast bedankt Dylan Rommelaere Middelleen 10 9991 Adegem

Berichten (2)

Engie

Naar: D. R.

03/05/2022

Beste heer Rommelaere,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 2 mei 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.beof via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: D. R.

19/05/2022

BesteAls gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch).Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33 of via onze website www.engie.be.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform