Terug

Problemen Eneco

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Eneco

15/08/2023

Beste,Ik had mijn vader aangesloten bij Eneco begin februari. dit via internet. Hiervan heb ik geen contract of dergelijke ontvangen. Na afloop van tijd vroeg ik me af wanneer het contract zou starten , hiervoor stuurde ik naar eneco. Zij vertelde me dat het zou starten op 01/03. Hierop heb ik geantwoord dat het sneller zou moeten (overschakeling ) . Jammer genoeg geen antwoord. Men vader sloot zich bij luminus aan. Hiervan heb ik ook de bewijzen , hij heeft die steeds correct betaald. Hij kreeg elektriciteit vanaf 14/02 bij Luminus. Nu krijgen we facturen van eneco, al meerdere malen contact gehad om meteen te stoppen , meerdere malen mensen aan de telefoon gehad waarvan ze zeiden maak je geen zorgen meneer , dit is idd niet hoe het moet verlopen , u moet niet betalen. tot nu een aanmaning. Telkens ik hulp inschakelde stopte ze met communiceren op mails en zelf messenger berichten (iemand die daar werkt) Mijn vader kan onmogelijk van 2 maatschappijen elektriciteit betalen / krijgen. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. mvg

Berichten (2)

Eneco

Naar: M. M.

31/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Eneco

Naar: M. M.

31/08/2023

Beste,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Uit nazicht kan ik jou bevestigen dat er online bij ons een contract is afgesloten voor EAN541448812000040030 met leveringsadresBroekstraat 103 G in Hamme en met staratum 1-3-2023. Dit is ook zo bevestigd aan jullie via de bevestigingsmail van het contract in bijlage. Aangezien we geen overnamebericht hebben ontvangen van een andere leverancier is dit contract ook vanaf 1-3-2023 van start gegaan. Het contract is stopgezet op 17-6-2023 naar aanleiding van openstaand saldo dat niet betaald werd.Je gaf aan dat de facturen niet betaald werden bij ons omdat je facturen ontving van luminus. Ik zie dat de factuur die je mij doorstuurt een andere EAN-code bevat, namelijk541448820063948903. Deze factuur betreft ook een ander leveringsadresBroekstraat 103 E in Hamme.Om deze reden kon er ook nooit een stopzettingsbericht bij ons binnenkomen omdat dit een ander adres betreft. Naar aanleiding van de openstaande facturen hebben we aanmaningen gestuurd en is je dossier bij een invorderingsbureau terecht gekomen.Kan je mij per antwoord op deze e-mail bevestigen wat je correcte leveringsadres is?Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform