Beste,Ik had mijn vader aangesloten bij Eneco begin februari. dit via internet. Hiervan heb ik geen contract of dergelijke ontvangen. Na afloop van tijd vroeg ik me af wanneer het contract zou starten , hiervoor stuurde ik naar eneco. Zij vertelde me dat het zou starten op 01/03. Hierop heb ik geantwoord dat het sneller zou moeten (overschakeling ) . Jammer genoeg geen antwoord. Men vader sloot zich bij luminus aan. Hiervan heb ik ook de bewijzen , hij heeft die steeds correct betaald. Hij kreeg elektriciteit vanaf 14/02 bij Luminus. Nu krijgen we facturen van eneco, al meerdere malen contact gehad om meteen te stoppen , meerdere malen mensen aan de telefoon gehad waarvan ze zeiden maak je geen zorgen meneer , dit is idd niet hoe het moet verlopen , u moet niet betalen. tot nu een aanmaning. Telkens ik hulp inschakelde stopte ze met communiceren op mails en zelf messenger berichten (iemand die daar werkt) Mijn vader kan onmogelijk van 2 maatschappijen elektriciteit betalen / krijgen. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. mvg