Geachte,Op 17/03/2022 ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier. Mega heeft op 26/05/2022 een slotfactuur en eindafrekening opgemaakt en doet een terugstorting van 700.58 euro (In het leveringsadres staat een digitale meter).Op 26/05/2023 (14 maanden na de stopzetting) ontvang ik 2 annulatiefakturen van de stopzetting en wordt gevraagd om 700.58 euro te betalen. Na telefonisch contact met Mega wordt gemeld dat dit bedrag NU dient betaald te worden, maar dat ze:- geen idee hebben vanwaar de correctie komt, maar via nieuwe verbruiksgegevens (wel bizar bij een digitale meter)- dat er kosten bijkomen indien dit niet betaald wordt, maar wel eventueel een aflossingsplan kan gevraagd worden- dat het nog weken kan duren voor de 'correcte eindafrekening' kan gemaakt worden.Het is voor mij onbegrijpbaar dat ze wel weten dat er nieuwe gegevens zijn en na 14 maanden een terugbetaling van 700 euro vragen, maar ondertussen niet in staat zijn om het correcte bedrag te genereren.