Terug

Problemen eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. G.

Naar: Telenet

15/12/2020

Beste, Op 2 november 2020 heb ik de diensten van Telenet opgezegd. Op 12/10/2020 alle toestellen terug gestuurd. Het betreft een modem, een digicoder, een wifi booster en 2 powerline. Ik heb verzendbewijs nog in mijn mailbox. Mijn pakket woog bijna 4kg maar Telenet beweert dat enkel digicoder is terug opgestuurd en rekent mij in november 200€ aan (al 199€ afgetrokken van originele factuur van 400€) Maand december komt er nog 120€ bij van zogezegd eenmalige kosten dat ze vorige maand ook al hebben aangerekend. Blijkbaar is het elke maand eenmalig. Als het zo blijft dan krijg ik binnen halfjaar een factuur van 1000€ terwijl dat alle toestellen al terug opgestuurd zijn.Het is wel makkelijk geld verdienen. Laten de mensen maar alles opsturen en wij doen alsof wij een paar toestellen niet gekregen hebben en hopla hier en daar een paar honderd euro’s bij voor ze weggaan ???????

Berichten (1)

Telenet

Naar: G. G.

17/12/2020

Klantennummer: 916651616Beste Mevrouw Gomaratat, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 17/12/2020 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Layla Telenet Customer RelationsDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform