Beste,Enkele jaren gelden kreeg ik als verjaardagscadeautje mijn Tolino. Ik was heel tevreden met deze e-reader tot enkele maanden geleden en jullie overschakelden op Vivlio. Ik was op vakantie en kon ineens geen boeken meer downloaden. Dit is ondertussen wel goedgekomen. En toen kwamen de problemen tijdens het lezen. Soms worden pagina's overgeslagen, soms blokkeert een pagina.... Dit kan blijkbaar enkel opgelost worden door eerst uit te loggen en dan terug in te loggen waardoor ik telkens 10 minuten kwijt ben voor ik verder kan lezen! Ondertussen overweeg ik zelfs om dan toch maar een Vivlio te kopen, al is dit niet van harte. Maar de korting die we als Tolinoklant oorspronkelijk kregen bij het overschakelen is nu niet meer van toepassing. Toen dat wel zo was zat ik een maand in het buitenland en was ik me er totaal niet van bewust dat ik zoveel problemen zou krijgen met het lezen op mijn dierbare Tolino! In de plaatselijke winkel kan men enkel mijn Tolino doorsturen, maar dan ben ik die volgens hen enkele maanden kwijt! Dit zou te wijten zijn aan de toevloed van doorgestuurdeTolino's met problemen! Welke oplossing kunnen jullie voorstellen? Zodat ik zonder onderbreking verder kan lezen zoals in een papieren boek en geen tijd verlies met uit en inloggen!Gelieve me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.BedanktMiek Delaere en Bert Daelemans