Terug

Problemen door de overschakeling van Tolino naar Vivlio

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Standaard Boekhandel

04/01/2021

Beste,Enkele jaren gelden kreeg ik als verjaardagscadeautje mijn Tolino. Ik was heel tevreden met deze e-reader tot enkele maanden geleden en jullie overschakelden op Vivlio. Ik was op vakantie en kon ineens geen boeken meer downloaden. Dit is ondertussen wel goedgekomen. En toen kwamen de problemen tijdens het lezen. Soms worden pagina's overgeslagen, soms blokkeert een pagina.... Dit kan blijkbaar enkel opgelost worden door eerst uit te loggen en dan terug in te loggen waardoor ik telkens 10 minuten kwijt ben voor ik verder kan lezen! Ondertussen overweeg ik zelfs om dan toch maar een Vivlio te kopen, al is dit niet van harte. Maar de korting die we als Tolinoklant oorspronkelijk kregen bij het overschakelen is nu niet meer van toepassing. Toen dat wel zo was zat ik een maand in het buitenland en was ik me er totaal niet van bewust dat ik zoveel problemen zou krijgen met het lezen op mijn dierbare Tolino! In de plaatselijke winkel kan men enkel mijn Tolino doorsturen, maar dan ben ik die volgens hen enkele maanden kwijt! Dit zou te wijten zijn aan de toevloed van doorgestuurdeTolino's met problemen! Welke oplossing kunnen jullie voorstellen? Zodat ik zonder onderbreking verder kan lezen zoals in een papieren boek en geen tijd verlies met uit en inloggen!Gelieve me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.BedanktMiek Delaere en Bert Daelemans

Berichten (3)

Standaard Boekhandel

Naar: M. D.

04/01/2021

Contact: 625503 Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , We hebben je bericht goed ontvangen en geregistreerdonder het nummer 625503. Je mag bij verdere contactensteeds verwijzen naar dit contactnummer. We streven er naar omallevragenbinnen de vier werkdagen te beantwoorden.Omwille van de coronacrisis kan dit mogelijks iets langer duren. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, KlantendienstStandaard Boekhandel Je bericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: M. D.

21/01/2021

Contact: 625503 Onsantwoord Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht. Contact viae-mail om te kijken welke oplossing we kunnen bieden Met vriendelijke groet Je vraag aanStandaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: M. D.

18/02/2021

Contact: 658172 Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , We hebben je bericht goed ontvangen en geregistreerdonder het nummer 658172. Je mag bij verdere contactensteeds verwijzen naar dit contactnummer. We streven er naar omallevragenbinnen de vijf werkdagen te beantwoorden.Omwille van de coronacrisis kan dit mogelijks iets langer duren. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, KlantendienstStandaard Boekhandel Je bericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform