Ik was al gebruiker van WIFI en TV van Telenet en heb vorig jaar ook twee mobiele nummers van Proximus naar Telenet gehaald daar dit voordeliger uitviel. Er werd mij toen aangeraden om het servicepakket ONE van Telenet te nemen. Bij dit servicepakket kon ik ook een nieuwe TV aankopen voor €99. Nu, bijna 3 maanden in mijn nieuw contract moet ik concluderen dat Telenet weinig of geen dekking heeft rond mijn woonplaats Maaseik. Thuis kan ik geen telefoontjes ontvangen en word zelfs niet verwittigd van gemiste oproepen daar er totaal geen netwerk is. Telenet zelf krijgt me telefonisch niet te pakken omdat ik 50% van de tijd weinig of geen dekking heb. Omdat ik niet de service krijg waarvoor ik betaal heb ik vandaag de betalingen aan Telenet stopgezet en wil ik graag terug migreren naar een andere provider. Van Telenet krijg ik te horen dat ze bekend zijn met het probleem en dat hier weinig aan te doen is. Ze raden me aan om het Nederlandse netwerk te gebruiken omdat ik dicht bij de grens woon...Ik mag natuurlijk terug naar Proximus gaan maar dan zullen ze me de restwaarde van de TV (een goede €500) nog aanrekenen. Ik ben niet bereid om deze te betalen (de TV is nieuw trouwens maar €380 waard) en ze mogen de TV van mij terug komen oppikken. Dus in het kort ik krijg niet de service waarvoor ik betaal en willen/kunnen dit niet oplossen. Als ik naar een nieuwe provider ga moet ik een restwaarde aflossen omdat Telenet niet de beloofde service biedt. Graag hulp. Bedankt