Terug

Problemen datum levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. F.

Naar: JYSK

12/02/2020

Beste, Ik bestelde en betaalde op 18/01/2020 een matras en topdekmatras ten bedragen van €1000. Na de afrekening verzekerde men mij dat de levering binnen een drietal weken uitgevoerd ging worden. Bij nader bekijken van de rekening stond er 'verwachtte' leverdatum 25/02/2020. Dit is ruim 5 weken en niet 3. Vandaar mijn klacht. Na contactname met de winkel kreeg ik geen afdoend antwoord hierop. Mocht de uiterste leveringstermijn vermeld geweest zijn op jullie promotiefolder dan had dit wellicht een invloed gehad op al dan niet kopen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform