Terug

problemen contract paynovate: te laten betaling, geen overzichtsfacturen, geen antwoord op vragen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. E.

Naar: KEYWARE TECHNOLOGIES

10/01/2021

Beste,Ik heb sinds begin vorig jaar een nieuwe betaalterminal bij jullie en toen zijn alle problemen begonnen: gedurende een maand geen geld op mijn rekening, nu geen overzichten meer van mijn betalingen. Dit is allemaal de schuld van paynovet. Echter ik moet bij paynovate zijn voor jullie betaalterminal. Ik heb reeds verschillende malen zowel met keyware als paynovate contact proberen op te nemen, zonder enig resultaat. Mijn advocaat heeft jullie ook al proberen te contacteren, zonder resultaat. Ik wens mijn contract stop te zeggen, maar ben niet van plan om opzegvergoeding te betalen.

Berichten (2)

KEYWARE TECHNOLOGIES

Naar: D. E.

25/01/2021

Geachte , Wij hebben uw mail goed ontvangen en delen graag mee wat wij terugvinden in ons database.Normalitier zou de handelaar tussen 25/07/2020 en 15/01/2021 het volgende bedragen moeten hebben ontvangen Gesort op rekeningnummer U zou normaal gezien van Paynovate een verwelkomingsmail moeten ontvangen hebben met een login en paswoord voor hun online webtool '˜MyPaynovate' waarmee jullie transactieverkeer online kunnen bekijken en ook nakijken welke bedragen en wanneer deze worden uitbetaald. In bijlage vindt u alvast een handleiding van deze online webtool.Wij hebben een nieuwe aanvraag gestuurd aan onze partner Paynovate om de link opnieuw door te sturen naardierenartsdieter@gmail.com voor in te loggen op hun webtool. Kijk zeker ook de SPAM berichten na.Deze e-mail wordt ook doorgestuurd naar Paynovate om na te vragen wat er tot heden allemaal uitbetaald is geweest en op welke rekeningnummer.Van zodra wij hierop een antwoord hebben nemen wij terug contact met u op.Met vriendelijke groeten ,Michael Dienst SupportPplease consider the environment before printing this e-mailKeyware Technologies NVIkaros Business ParkIkaroslaan 24B-1930 Zaventem - Belgiumwww.keyware.be

KEYWARE TECHNOLOGIES

Naar: D. E.

25/01/2021

Your Ticket 35661*Sabrina Van der Meeren* (Paynovate SA)25 janv. 2021 à 09:04 UTC+1Beste,De handelaar word uitbetaald door Paynovate sinds 25/07/2020.Het overzicht van alle transacties is steeds beschikbaar op het onlineplatform " My Paynovate", waar de handelaar toegang tot heeft via een linkdie hem werd verstuurd.Via dit portaal kan hij steeds de details van alle uitbetalingen nakijken.Met vriendelijke groet,Van der Meeren Sabrina*Support*25 janv. 2021 à 08:53 UTC+1Geachte ,Wij hebben uw mail goed ontvangen en delen graag mee wat wij terugvinden inons database.Normalitier zou de handelaar tussen 25/07/2020 en 15/01/2021 het volgendebedragen moeten hebben ontvangen : cid:image001.png@01D6F2F6.53392960]Gesort op rekeningnummer : cid:image039.png@01D6F2F6.8C529FB0]U zou normaal gezien van Paynovate een verwelkomingsmail moeten ontvangenhebben met een login en paswoord voor hun online webtool '˜MyPaynovate'waarmee jullie transactieverkeer online kunnen bekijken en ook nakijkenwelke bedragen en wanneer deze worden uitbetaald. In bijlage vindt ualvast een handleiding van deze online webtool.Wij hebben een nieuwe aanvraag gestuurd aan onze partner Paynovate om delink opnieuw door te sturen naar dierenartsdieter@gmail.com voor in teloggen op hun webtool. Kijk zeker ook de SPAM berichten na.Deze e-mail wordt ook doorgestuurd naar Paynovate om na te vragen wat ertot heden allemaal uitbetaald is geweest en op welke rekeningnummer.Van zodra wij hierop een antwoord hebben nemen wij terug contact met u op.Met vriendelijke groeten ,MichaelDienst Support*P **please consider th**e environment before printing this e-mail*Keyware Technologies NVIkaros Business ParkIkaroslaan 24B-1930 Zaventem - Belgium: 9aab02ef-e506-484b-9470-bafba074519e@be]www.keyware.be* : Afbeelding verwijderd door afzender.]: Afbeelding verwijderd door afzender.]Pièce(s) jointe(s)myPaynovate agent documentation.pdfCet e-mail provient de Paynovate SA. Fourni par Zendesk[DO0PPG-MKE0]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform