Terug

Problemen Contract en klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Cetelem

12/11/2020

Beste, ik vroeg een lening aan via apple om een mac te betalen op 1 november 2020. 3 november krijg ik een sms dat mijn lening is aanvaard en dat ik een mail krijg met de link naar mijn contract. Na een week nog steeds geen mail te ontvangen, besloot ik om cetelem te contacteren via hun Facebook pagina. Ik krijg een antwoord dat hun klantendienst rechtstreeks contact met mij zal opnemen. Dit gebeurde niet, dus i stuurde hun nog eens een bericht. Deze keer vroegen ze of ik op hun site bij 'mijn aanvraag opvolgen' alles had ingegeven. Ik wist niet eens dat ik dit moest doen aangezien het mij nooit gezegd is geweest. Ik heb dit gedaan maar kreeg nog steeds mijn contract niet. 11 november stuur ik hen opnieuw een bericht met dezelfde vraag van wanneer ik mijn contract krijg. Vandaag krijg ik een sms'je van cetelem met de boodschap om niet te vergeten mijn contract op te sturen. Ik heb niet eens een contract gekregen! Het is ondertussen 12 november. Ik krijg een antwoord van hun dat de klantendienst mij zo snel mogelijk zou contacteren. Dit is echt niet ok! Ik heb mijn pc echt dringend nodig en dit gaat waarschijnlijk nog lang duren aangezien ik het contract nog eens per post moet doorsturen. Ik ben her echt niet blij mee!

Berichten (1)

Cetelem

Naar: E. V.

12/11/2020

Nederlanstalige versie onderaanCher client,Nous avons bien reçu votre e-mail et vous en remercions. Nous restons disponibles pour vous.Nous suivons l'évolution du coronavirus au quotidien afin de prendre les mesures qui s’imposent.Notre organisation journalière s’en trouvant affectée, nous répondrons donc à votre demande dès que possible.Votre service clientèleNB: Ceci est un mail de confirmation, veuillez ne pas y répondre.Petit conseil: Afin de traiter votre mail au plus vite, veillez à mentionner votre numéro de dossier, ainsi que la raison de votre demande dans le sujet de celui-ci.-----------------------------------------------------------------------------Beste klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen een bedanken u. We blijven beschikbaar voor u.Wij volgen dagelijks de evolutie in verband met het coronavirus op om de nodige maatregelen te nemen.Het dagelijks werk van onze organisatie wordt beïnvloed door deze situatie. Wij zullen zo snel mogelijk op uw verzoek reagerenUw klantendienstNB: Dit is een bevestigingsmail. Gelieve hierop niet te antwoorden.Kleine raad: Om uw e-mail zo snel mogelijk te kunnen behandelen, gelieve uw dossiernummer alsook de reden van uw aanvraag te melden in de subject hiervan.This message and any attachments (the "message") isintended solely for the intended addressees and is confidential. If you receive this message in error,or are not the intended recipient(s), please delete it and any copies from your systems and immediately notifythe sender. Any unauthorized view, use that does not comply with its purpose, dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited. Since the internet cannot guarantee the integrity of this message which may not be reliable, BNP PARIBAS (and its subsidiaries) shall not be liable for the message if modified, changed or falsified. Do not print this message unless it is necessary, consider the environment.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ce message et toutes les pieces jointes (ci-apres le "message") sont etablis a l'intention exclusive de ses destinataires et sont confidentiels.Si vous recevez ce message par erreur ou s'il ne vous est pas destine,merci de le detruire ainsi que toute copie de votre systeme et d'en avertirimmediatement l'expediteur. Toute lecture non autorisee, toute utilisation de ce message qui n'est pas conforme a sa destination, toute diffusion ou toute publication, totale ou partielle, est interdite. L'Internet ne permettant pas d'assurerl'integrite de ce message electronique susceptible d'alteration, BNP Paribas (et ses filiales) decline(nt) toute responsabilite au titre de ce message dans l'hypotheseou il aurait ete modifie, deforme ou falsifie. N'imprimez ce message que si necessaire, pensez a l'environnement.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform