Terug

Problemen communicatie rond musicals

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: Studio 100

20/02/2021

Beste, ik had voor Zondag 11 Oktober 2020 om 18u ticketten gekocht voor de musical Daens.Naast een infomail met de 'belofte' om snel verdere informatie te geven is er niks meer gecommuniceerd. Dit was bijna 7 maand geleden..Nu heb Ik zelf proberen contacteren en het enige antwoord dar ik heb mogen ontvangen we zijn momenteel niet aanwezig. Probeer ik via de site van studio 100 kan ik enkel een klacht indienen van tijdens de voorstelling.. Maar ik kan wel zien via de site hoe andere shows (pumba, plop, nachtwacht etc) een nieuwe datum krijgen, terwijl wij als medeklanten geen info meer krijgen EN op ons neus gedrukt krijgen dat je geen terugbetaling kan aanvragen zonder nieuwe datum. Niet alleen dit is een probleem, ik heb meermaals mensen horen klagen die in oktober wel een nieuwe datum kregen maar pas telaat wisten doordat er niet juist gecommuniceerd was met deze mensen.Het gaat me niet om de terugbetaling, het is voor iedereen een vervelende periode en zeker voor de evenementensector. Maar gepaste communicatie en faire behandeling van alle showkijkers zou al heel fijn zijn, want op deze manier lijkt het meer en meer een zeer dure grap te worden van bijna 150€.

Berichten (1)

Studio 100

Naar: N. P.

25/02/2021

Klacht - Problemen communicatie rond musicals - (CPTBE01203601-25)Dag Natascha,Dank je wel voor je bericht.We merken dat we je via je rechtstreeks berichtje op onze website al een antwoord hebben bezorgd, maar we verduidelijken via deze weg graag nog even de huidige situatie.Het klopt dat nog niemand van de bezoekers van 40-45 en Daens al een nieuwe datum heeft ontvangen. Momenteel is er nog geen duidelijkheid wanneer we het theater terug zullen mogen openen. We hopen dat we hierover snel meer nieuws krijgen. Tot zolang we geen groen licht krijgen, is het voor ons jammer genoeg niet mogelijk om een nieuwe speelplanning voor alle shows in het Pop-Up Theater op te maken en je een nieuwe datum te bezorgen. Hopelijk begrijp je dat.Omdat we al een tijdje geen nieuws hadden kunnen geven aan onze bezoekers, hebben we op 21/01/2021 een nieuwe updatemail verzonden. Die hebben we ook naar je dochter gestuurd. Misschien is die bij haar in de spam terecht gekomen, waardoor ze hem gemist heeft?Het is dus alleszins zo dat het order van je dochter behouden blijft en we, van zodra dat kan, in eerste instantie op zoek gaan naar een nieuwe datum, zodat jullie met de tickets alsnog naar een voorstelling kunnen komen kijken.Helaas gaan we dus nog even moeten vragen om geduldig af te wachten. Van zodra we meer nieuws voor jullie hebben, brengen we je dochter uiteraard meteen op de hoogte.Nogmaals onze oprechte dank voor jullie begrip en geduld!Met vriendelijke groeten,SaraKlantenservice Studio 100Jouw vraag was:[EXTERNAL EMAIL]Klacht - Problemen communicatie rond musicals - (CPTBE01203601-25) * Halfstraat 80* 2627 Schelle* België******:studio100.com/legal/disclaimer/. The content of this e-mail, including any attachments, is strictly confidential and is intended solely for the addressee. This email does not create any binding commitment on behalf of Studio 100 NV, unless expressly and clearly stated otherwise, and Studio 100 NV can only be legally bound by a physically executed agreement signed by a competent signatory [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]* Halfstraat 80* 2627 Schelle* België******:studio100.com/legal/disclaimer/. The content of this e-mail, including any attachments, is strictly confidential and is intended solely for the addressee. This email does not create any binding commitment on behalf of Studio 100 NV, unless expressly and clearly stated otherwise, and Studio 100 NV can only be legally bound by a physically executed agreement signed by a competent signatory


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform