Terug

PROBLEMEN BOXX

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. A.

Naar: Engie

14/11/2022

Beste Engie, reeds de 4de week problemen met onze Boxx. Op het Boxx scherm krijgen wij de melding 'Boxx heeft geen verbinding met Engie. Hierdoor werkt de app niet op de GSM. De Boxx zelf werkt zoals het moet. Graag oplossing.

Berichten (3)

Engie

Naar: D. A.

15/11/2022

Beste,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 14 november 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: D. A.

22/11/2022

BesteWe hebben uw melding van de problemen op Boxx en de Boxx app goed ontvangen. Dit is helaas een algemeen probleem dat zich afspeelt bij meerdere Boxx gebruikers. Momenteel is er nog geen oplossing die wij kunnen aanbieden.Onze software-ontwikkelaars werden hier van op de hoogte gebracht en vragen voor de volgende informatie:- De naam van je internet provider- Het type/merk van je routerKan u ons deze informatie via wederkerende aan ons bezorgen?Ze hebben ook gevraagd om een paar praktische handelingen te doen en een paar tests om te zien of dit het probleem verhelpt. Kan u deze uitvoeren en laten weten of dit enige verbetering geeft? Reset de modem (stroom onderbreken voor 2 minuten) Herstart boxx:- Duw op de negen puntjes bovenaan links- Klik op de tegel instellingen (onderaan)- Klik op het woord software- Klik op het woord HERSTART- Bevestig dat je boxx wenst te herstartenIndien u de mogelijkheid heeft om een mobiele hotspot te maken met uw telefoon. Kan u dan proberen om via deze een conectie te maken met Boxx. Blijft error code D03 zichtbaar of slaagt Boxx er in om opnieuw met het service center te connecteren?Kan u als laatste stap de externe toegang van Boxx ook open zetten? In het geval dat de verbinding zich herstelt kunnen onze ontwikkelaars uw Boxx toestel langs hun kant analyseren.Alvast bedankt om de nodige informatie/feedback aan ons te bezorgen aan het e-mailadresgo4smart@engie.com en wij excuseren ons oprecht voor de last die u reeds ondervonden heeft door dit probleem.Met vriendelijke groetenDe ENGIE klantendienst ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: D. A.

23/11/2022

Beste heer Aga,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform