Beste, ik plaatste bovenstaande bestelling. bij het aanduiden van de betalingsmethode klikte ik te snel door verder waardoor ik niet meer kon aanduiden dat ik mijn tegoedbon gekoppeld aan mijn account wilde verrekenen. Ik nam contact op met jullie klantendienst die mij liet weten dat dit niet meer aangepast kon worden. nochtans heb ik nog geen jaar geleden hetzelfde voorgehad, toen kon de tegoedbon gekoppeld aan mijn account zonder probleem verrekend worden. De klantendienst weigert mij nu verder te helpen, noch een deftige uitleg te geven terwijl ik weet uit eigen ervaring dat het technisch wel mogelijk is om het nodige te doen, zeer frustrerend. Ik besloot, vanwege de slechte service, mijn bestelling terug te sturen (op 1 artikel na vermits deze reeds gedragen werd). ik vond het te gek voor woorden om een bestelling te betalen per overschrijving terwijl ik een tegoedbon van 130euro voor Zalando had. dit is niet klantgericht en dwingt klanten tot het blijven aankopen bij hun diensten.er werden verzendingskosten voor de langeafstandslevering aangerekend voor een van de artikelen die teruggestuurd werden. toch werden deze kosten (ondanks het terugsturen van dit artikel) niet van de factuur getrokken: ik moet dus verzendingskosten betalen voor een artikel dat ik niet gehouden heb?ik ben altijd zeer goed verder geholpen bij Zalando, maar de service van tegenwoordig is niet meer wat het geweest is.