Beste,Eind juli maakten wij in de winkel van Maldegem een afspraak om onze verhuis te regelen. Op 24/08 zou er iemand langskomen om dit in orde te brengen. Ik nam verlof, want die persoon zou tussen 13 en 16 uur langskomen. Niemand kwam, zonder verwittigen. De dag erna kijk ik in 'mijn telenet' omdat ik wou bellen om te vragen wat er mis gelopen was en zag ik dat mijn afspraak verzet was naar die dag, zelfde uren: tussen 13u en 16u. Weer verlof genomen, weer niemand gezien. Als ik belde naar de helpdesk konden ze mijn afspraak niet terugvinden, maar gelukkig nam ik een screenshot. Ik kreeg een nieuwe afspraak op 28/08 tussen 13u en 16u, dus weer verlof moeten nemen. Alweer kwam niemand langs. Als ik toen belde naar de klantendienst was mijn afspraak versprongen naar 6/9 tussen 17 en 20 uur. Nu kwam er eindelijk iemand en bleek er iets mis te zijn met de bekabeling, wat in orde moest gemaakt worden door een elektriciën. Een nieuwe afspraak gemaakt met de medewerker op 11/09 tussen 13u en 16 uur, weer verlof genomen, maar weer niemand geweest. Terug naar telenet klantendienst gebeld. Eerstvolgende afspraak kan gegeven worden op 13/09 tussen 9 en 13 uur, maar aangezien ik geen verlof meer wil nemen komt er iemand (hopelijk!) op 14/09 tussen 17 en 20 uur.Ondertussen heb ik al meerdere malen verlof moeten nemen, zijn mijn kinderen naar de opvang geweest zonder reden, kan ik niet thuiswerken waardoor ik problemen krijg op mijn werk én betaal ik al meer dan 3 weken voor diensten die ik niet krijg. Verlof is ook grotendeels onbetaald geweest (ook tussendoor wanneer ik geen afspraken had) omdat ik meer dan de helft van de tijd verplicht ben om thuis te werken. Dit wil zeggen: geen inkomsten voor mij omdat Telenet zijn werk niet doet!De dienstverlening is allesbehalve! Elke keer dat ik een afspraak had belde ik de klantendienst om te bevestigen dat de afspraak in het systeem stond, en elke keer werd mij gezegd dat er zeker iemand zou langskomen.Als we langs gingen in de winkel in Maldegem waar we onze eerste afspraak vastgelegd hadden kregen we te horen dat zij daar niets aan kunnen doen, dat we maar moeten bellen naar de klantendienst. Ik wil dat hier gevolg aan gegeven wordt en dat alle schade die wij geleden hebben ruimschoots vergoed worden. Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Telenet, heb altijd mijn facturen tijdig betaald, nooit geklaagd, .... Maar hiermee kan ik niet leven.