Goedemiddag,Hier mijn verhaal:Over een 7 tal weken heb ik mijn Dyson V11 stofzuiger binnengedaan bij krefel(enkel de vloerzuigmond)omdat deze soms stil viel,na 2 weken mocht ik erachter gaan,en had ik een nieuw stuk gekregen.Maar bleek dat het probleem nog niet was opgelost,en ik heb 2 dagen erna de volledige stofzuiger moeten binnendoen bij krefel.Na 2 weken krijg ik een sms dat hij klaar ligt.Ik ga erachter,ik kom thuis,en blijkt dat er maar 1/3 van mijn stofzuiger in de doos zit,enkel de cycloon.Ik bel direct naar krefel en moest direct terugkomen met de doos,ja idd er ontbreken 2 stukken,de buis en de harde vloerzuigmond zaten er niet bij.Geen probleem zeiden ze,we sturen een mail naar Dyson en ze sturen deze achterna.Nu zijn we al 3 weken verder,nog altijd geen stukken van mijn stofzuiger gezien,al verschillende malen gebeld naar krefel en de klantenservice,zij steken het probleem op Dyson zelf,ze kunnen er zogezegd niets aan doen,nochtans heb ik verlengde garantie t.e.m 20/7/2024.Heb dan zelf naar Dyson gebeld en via WhatsApp,zij kunnen dit niet opvolgen daar ze via een retailer werken(krefel)en krefel moet hiervoor actie ondernemen.Ik heb mij al boos moeten maken tegen krefel,zo onprofessioneel gedrag.Ik heb een stofzuiger met verlengde garantie gekocht bij krefel,ik verwacht dan ook dat ik via hun mijn stofzuiger of tegoedbon kan (terug)krijgen.Het blijkt dat de communicatie met krefel en dyson heel slecht is,dyson antwoord amper op hun mails.Ik veronderstel voor 2 stukken op te sturen dat dit geen 3 weken duurt,dit is een straat zonder einde,en ik wil heel graag met mijn draadloze stofzuiger stofzuigen.Hopelijk kunnen jullie dit proces sneller laten verlopen,want het irriteert mij enorm.Mvg,Sonja Gabriels