Terug

Problemen bij terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Rentalcars

19/08/2023

Beste, via Booking huurden mijn vrouw en ik (op mijn naam) een wagen voor onze vakantie in Puglia begin juli. Bij aankomst op de luchthaven weigerde Ecovia/Autovia het contact omwille van een verschil in naam in de mail en op de creditkaart. Ook alle andere opties o.a. om mijn vrouw (op wiens naam de creditkaart staat) als tweede bestuurder op te geven werden geweigerd in tegenstelling tot de verkoopvoorwaarden. Indien we een nieuw contract afsloten zou de oorspronkelijke wagen worden vrijgegeven zodat Booking zou kunnen overgaan tot gedeeltelijke terugbetaling. Ondanks heel wat mails naar rental cars van Booking krijgen we geen gehoor (tenzij we het erbij laten in ruil voor de terugbetaling van de verzekering van 67,80€). Aangezien Booking er geen probleem van maakte om ons geld via creditkaart te aanvaarden verwacht ik dat de maatschappij ook de moeite doet om een oplossing te zoeken voor de 675,61€ die we betaalden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform