Beste,We hadden voor vrijdag 12 mei tickets voor de TGV van Brussel-Zuid naar Aereport CDG met referentie LKDGRRX.Deze trein werd geannuleerd, hoewel de NMBS app (waarvan ons werd gemeld dat we die altijd moesten raadplegen) tot het laatste moment, zelfs tot lang na de annulatie, bleef aangeven dat de trein gewoon zou rijden.In het station, met de app die nog steeds weergaf dat de trein zou rijden, dan last minute een alternatieve oplossing moeten zoeken om alsnog op de luchthaven van Charles De Gaulle te geraken. Enige optie was daar één van de laatste Thalys tickets te kopen.Indien de NMBS correcter had geïnformeerd hadden we mogelijks nog andere alternatieven gehad.Na contact met de klantendienst van NMBS kregen we wel terugbetaling van de geannuleerde trein, maar niet van de last minute extra kosten om alsnog op bestemming te geraken.2 x Thalys ticket voor in totaal 248 euro, en in tegenstelling tot onze originele geboekte reis naar de luchthaven zelf, was er geen andere mogelijkheid dan een internationale trein naar Paris-Nord, en dan nog een extra trein van daaruit richting luchthaven. (kost van 22,90 voor 2 tickets)Wij verwachten dan nog compensatie voor de extra gemaakte kosten.