Terug

Problemen bij terugbetaling omwille van zeer laattijdige levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Elektro Lommelen

25/03/2024

Beste, ik bestelde op 10 juni 2023 een koelkast van het merk Beko. Ik informeerde regelmatig naar levering maar deze werd telkens opnieuw uitgesteld. Er werd voorgesteld om bij te betalen voor een duurder toestel dat sneller geleverd zou kunnen worden. Hier zijn wij niet op in gegaan. Uiteindelijk werd er levering beloofd op 5 oktober, aangezien ook toen niks werd geleverd vroeg ik de terugbetaling van het door ons overgeschreven bedrag van 344 euro op 10 juni 2023. Ondanks onze tientallen mails met vraag naar terugbetaling werd tot op heden nog steeds niks terugbetaald. Kan U zorgen voor onmiddellijke terugbetaling van het door ons betaalde bedrag.

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: I. V.

25/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 755129984.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 755129984.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 755129984.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

I. V.

Naar: Elektro Lommelen

11/04/2024

Beste,Op 25 maart stuurde ik U een mail met vraag naar terugbetaling van mijn bestelling die nog steeds niet geleverd werd. Ik ontving een automatisch antwoord waarin staat dat er binnen de 48 uur gereageerd zou worden. Tot op vandaag hoorde ik nog niets.Kan U mij dringend berichten?Met vriendelijke groeten,Inge Van Dun


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform