Terug

Problemen bij terugbetaling Klarna bank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: SODEXO

23/10/2021

Beste, op 30augustus bestelde mijn echtgenote online dienstencheques via de website dienstencheques.vlaanderen voor een bedrag van 1800€Tijdens de betalingstransactie kwam er een foutmelding op het scherm, maar bij nazicht van onze rekening was het bedrag wel overgemaakt naar de Klarna bank.Er kwamen echter geen digitale cheques in onze portefeuille.We hebben telefonisch contact opgenomen met dienstencheques vlaanderen/ sodexo waar ons werd verzekerd dat het bedrag binnen de tien werkdagen zou worden teruggestort.Tien dagen later was er nog geen terugbetaling gebeurd en hebben we nog een keer telefonisch contact genomen. Er werd ons aangeraden het online formulier in te vullen met een bewijs van overschrijving.Na nog een keer tien dagen gewacht te hebben, nog een keer telefonisch contact gehad, weer kregen we het advies het formulier in te vullen met een bewijs van overschrijving.Ondertussen ook nog mails gestuurd op 22/09. 11/10 en 18/10 .We kregen steeds een standaard antwoord : Geachte mevrouw Hendrikx, Wij hebben uw e-mail over uw bestelling van dienstencheques goed ontvangen.Uw aanvraag werd doorgezet naar onze dienst om contact op te nemen met Klarna voor een terugbetaling op uw rekeningnummer.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wanneer u nog bijkomende vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren.Met vriendelijke groeten, steeds verzonden door een andere medewerker.Ondertussen zijn er al bijna twee maanden verstreken en is het bedrag nog steeds niet teruggestort door de Klarna bank.Omdat onze cheques op waren, hebben we wel nieuwe moeten kopen, wat wonderwel vlot lukte met een gewone bankoverschrijving.

Berichten (2)

SODEXO

Naar: J. R.

23/10/2021

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo

SODEXO

Naar: J. R.

15/11/2021

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform