Terug

Problemen bij terugbetaling Engie.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Engie

09/02/2023

Beste,In augustus 2022 kreeg ik mijn eindafrekening voor gas en elektriciteit bij Engie. Ik zou een aanzienlijk bedrag teruggestort krijgen. Een deel van dit bedrag is van mijn voorschotfactuur afgetrokken. Maar ik heb dat geld nooit volledig ontvangen.In November 2022 ben ik verhuisd. Bij het beëindigen van het contract op mijn vorige woonplaats bleek dat ik opnieuw € 327 teveel aan voorschotten heb betaald. Dit bedrag zou ik normaal in december moeten ontvangen. In totaal moet Engie mij nog €502,53 euro. Tot op heden heb ik dit bedrag nog niet mogen ontvangen.Ik heb meermaals telefonisch contact opgenomen met Engie waarbij een medewerker mij telkens beloofde dat het geld zeer spoedig op mijn rekening zou staan. Graag wil ik hier zo snel mogelijk een oplossing voor.

Berichten (2)

Engie

Naar: P. V.

10/02/2023

Beste heer VandebosTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 09 februari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: P. V.

28/02/2023

Beste heer Vandebos,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groeten,Complaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform