Terug

Problemen bij terug krijgen van betaald voorschot op reservatie kat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. J.

Naar: Felicanis

30/11/2020

Beste ,Ik reserveerde een kitten siberische boskat bij Felicanis te Kasterlee. De kennel verzekerde er mij van dat dit zonder verdere aankoopverplichting was. Maar om zeker te zijn van de resevatie vroegen ze me om 150,00 euro voorschot te betalen.Ik heb daarna wat meer info opgezocht betreffende de kennel en heb hen ook nog eens opgebeld om te vragen of de kittens een stamboom hadden. Het antwoord was negatief. Na alle informatie hadden we besloten om de aankoop toch niet te laten doorgaan. Ik heb hen dan ook direct op de hoogte gebracht hiervan. Ook vroeg ik om het betaalde voorschot terug te storten. Hierop krijg ik een negatief antwoord. Na meerdere mailtjes te hebben gestuurd , waarop van hun kant geen reactie komt, neem ik contact met jullie op.Hopelijk kunnen jullie mij hierin verder helpen.Jan Vankeirsbilck0472/400.516

Berichten (1)

Felicanis

Naar: V. J.

30/11/2020

BesteEr staat duidelijk in onze verkoopsvoorwaarden dat een reservering bindend is en dat een voorschot niet wordt terugbetaald , dit omdat wij met dieren werken zijn er ook bewaarkosten en wij presenteren de dieren niet aan andere klanten.Wij lijden schade door u en dat wordt verrekend met het voorschot.Wij wensen u dan verder ook veel succes in uw zoektocht u laat een prachtig kitten vallen .mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform