Beste, in april 2022 werden onze zonnepanelen gekeurd. Ik heb reeds 3 keer telefonisch contact opgenomen met unit t voor het maken van een afspraak voor de plaatsing van een digitale meter nav de plaatsing van onze zonnepanelen. (Data waarop ik heb telefonisch contact opgenomen: 11/05/2022, 18/07/2022, 1/09/2022.)Er werd me steeds beloofd dat er met me contact ging opgenomen worden doch heeft er me nooit iemand gecontacteerd. Ondertussen heeft fluvius een dossiernummer (47751998) aangemaakt waardoor nu ook de plaatsing kosteloos zou zijn. Ik kreeg steeds opnieuw de melding dat de kalender in het rood staat waardoor er geen afspraak mogelijk is in de nabije toekomst. Hierdoor komt echter onze premie aanvraag in het gedrang. We moeten binnen 9 maanden na keuring onze premie kunnen aanvragen of we zijn 3200 euro kwijt. Ik heb ook al 2 klachtenmails naar de klantendienst van unit t verzonden op 2 september en 23 september. Ook hier geen reactie... Ik wil niet hierdoor mijn premie van 3200 euro (zonnepanelen plus batterij) verliezen... graag hebben we snel een afspraak voor de plaatsing van de slimme meter, aub. Met dank.